Първоначално публикувано от Bella
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Подробности около разни ремонти на 159
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Stu +1
Цедката ти е заминала - или е запушена или скъсана/продупчена.
Сменяш казанче + хидравлично масло.
Може и първо диагностика.
Някои само чистят казанчетата и филтъра им.
От това което казваш, че рейката е 2010 година не би трябвало проблема да в рейката ти, още повече че няма теч.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Първоначално публикувано от stu Покажи съобщениеПри теб вариантът е направо да се смени маслото и казанчето, тъй като май само при 2.4 може да се вади цедката.Сложи масло Тутела G/r /зелено/, като 2литра ще са ти достатъчни.Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
140 HP + Chip Tuning -> ex
Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
Born to make me happy
Comment
-
Казанче само ново, нещо около 80лв ми се върти в главата като цифра. Масло както казаха колегите, тутела зелено.
Помпа не бързай да сменяш, защото и с другата ще е същата работа ако не смениш масло и казанче.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от stu Покажи съобщениеПри теб вариантът е направо да се смени маслото и казанчето, тъй като май само при 2.4 може да се вади цедката.Сложи масло Тутела G/r /зелено/, като 2литра ще са ти достатъчни.Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеКазанче само ново, нещо около 80лв ми се върти в главата като цифра. Масло както казаха колегите, тутела зелено.
Помпа не бързай да сменяш, защото и с другата ще е същата работа ако не смениш масло и казанче.Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
140 HP + Chip Tuning -> ex
Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
Born to make me happy
Comment
-
Първоначално публикувано от invinceble Покажи съобщениеКолеги,
Я кажете от къде ги купувате тези казанчета? Линк?
http://www.ebay.com/itm/Alfa-Romeo-1...lUde8Y&vxp=mtr156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Моето беше е етикет на Тех-ко : http://www.tech-co.bg/bg
Обаждате се и питате.Има разлика на съдовете за хидравличната течност между 2.4 и 1.9 двигателите.
Ей тук: https://t-auto.bg/авточасти-за-alfa-romeo-модел-159-939.html
Тук ги има и двете: http://ricambi.alfisti.net/index.php?cPath=895_920_1426_2174
И тук също: http://www.alfaworkshop.co.uk/parts/159_Power_Steering.shtml
Имам и още интернет магазини, но за сега и тези ви стигатAlfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщениеStu +1
Цедката ти е заминала - или е запушена или скъсана/продупчена.
Сменяш казанче + хидравлично масло.
Може и първо диагностика.
Някои само чистят казанчетата и филтъра им.
От това което казваш, че рейката е 2010 година не би трябвало проблема да в рейката ти, още повече че няма теч.Маслото е червено.
Comment
-
Май трябваше да е зелено маслото. Нека някой потвърди.'05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6
Comment
-
Вижте момчета, при смяната на маслото в кормилната рейка е напълно възможно, да не кажа на 100% предишното масло да се смеси с новото зелено масло за хидравличната рейка.
Дори качена на подемник и с "пуснато" маркуче отдолу под колата през което по гравитачен път се източва старото "червено" масло, то не може на 100% да се източи цялото.
Вътре остава дали повече дали по-малко от старото масло.
Тогава старото се смесва с новото, а това се случва още повече когато не е сменено казанчето за хидравличната течност/масло.
С годините по рейката и другите "възли" през които преминава и циркулира хидравличното масло се образуват утайки, налепи и т.н.
Най-правилното е след източване на старото масло да се промие цялата хидравлична система, но малко го правят.Така утайки и налепи от старото масло/хидравлична течност се смесват с новото масло.Така може новото зелено масло да стане червено.Може да не е "червено" като старото масло, но все пак бие на червено.
============================
Ако рейката е 100% нова не мислиш ли че ще й трябва време за "разработка", тоест възможно е в началото да е по-стегната, а и отделно когато си шофирал с разбита кормилна рейка и минеш на нова е нормално да ти се струва "тежка"(стегната) новата рейка.
Шофирай така 1-2 години, а след втората година ако имаш желание иди да ти сменят маслото със "зелено"Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Моето така го смених,че потече бистро зелено масло,просто трябва да се мисли и действа последователно.Откачане първо на казанчето(миене или сменяне с ново),наливане на нова течност и въртене до крайни позиции на запален мотор(няколкократни припалвания),като през цялото време се долива нова течност,а старата се събира в съд.Това е...не е сложно нито пък философия.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
Comment